CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

ابراز احساسات جاستین بیبر به مادرش

Posted by Ali Yazdanijoo در فوریه 1, 2011

جاستین بیبر خواننده ی 16 ساله بهمراه مادرش برای مصاحبه به برنامه ی late show دیوید لترمن رففته بود جاستین گفته من عاشق مادرم هستم

18 پاسخ to “ابراز احساسات جاستین بیبر به مادرش”

  1. GLAMBERT pari said

    این مامانشه؟؟؟
    این جاست که آدم میگه: برو بابااااا!!

  2. یعنی کلا مامان نگو بلا بگو…

    ++++++++++++++++++++++++++ TaNx

  3. لیــــلی said

    اخی چقده مامانشو دوس داره

  4. Melika said

    چه یهو قد کشید بچه

  5. ثمینه said

    چه مامان نیم وجبی ای!
    اه پسره بچه ننه. خب البته حق داره هنوز خیلی کوچولوئه

    مرسی

  6. Paria5 said

    من اهنگای جاستینو خیلی دوست دارم. در ضمن یاد اوری کنم که با سلنا گومز هییییییییییچ رابطه ای نداره

  7. ALI24j said

    دم دوست مهربانم گرم.خیلی با حاله.

  8. masoOd said

    طفلکی مامانه با این بچش…

  9. جان وين said

    منم ننشو دوس دارم …!!!
    چشمان تو مانند به آهوي خطايي …!
    از ريخت تو پيداست كه مادر به خطايي …!
    …!!!

  10. vahid said

    چه مامان کوچولویی

  11. فاطمه گل بانو said

    آفرین چه پسمل خوفی .

  12. aida.a said

    مامانش کیسه زباله تنش کرده؟

  13. Ashley said

    خفه ش کردی پسر ول کن مامانتو زشته
    مرسی

  14. Tara said

    aaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwww !!!
    آخی!

  15. Farzaneh said

    احساستش یهو فوران کرده حالیش نیست داره بدبختو خفه میکنه !!!
    تحسینت میکنم بخاطر این حرکت زیبا …
    مرسییییییی

  16. فلر said

    جاستین با آدام لمبرت زوج خوبی رو تشکیل می دن

پاسخی بگذارید

 
