CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

میلا کانیز در هالیوود

Posted by Ali Yazdanijoo در فوریه 3, 2011

میلا کانیز بازیگر 27 ساله ی هالیوودی و فیلم مطرح قوی سیاه بهمراه دوستش برای صرف ناهار به رستورانی در هالیوود رفته بود

17 پاسخ to “میلا کانیز در هالیوود”

  1. Jupiter said

    عکس اخری رو دوست دارم

  2. اینجا خوب شده

  3. نسترن said

    فیلم رو هنوز ندیدم

  4. fariba said

    تیپشو دوست دارم

    مرسی

  5. 100AF said

    kheili tu boorse in alan ghyafash namakiye

  6. iman-32 said

    بسیار خوشپوش

  7. ghazal said

    cheghad sade va ziba

  8. hamidz said

    خوش هیکلو باحالو جذابو تو دل برو .
    مخصوصا تو
    forggeting sarah marshal o book of eli

  9. NiCe

  10. پونه said

    اون تو جذابیت و زیبایی چیزی کم نداره
    منتظر نقش های جدیدتر هستم

  11. Ashley said

    لباساش خیلی قشنگ بود
    مرسی

  12. vahid said

    توقع بیشتری از ایشون هست همچی جذابیت کم شده

  13. arash said

    ايشالا زودتر تابستون بياد تا بيشتر در خدمتتنون باشيم….
    اينروزا ورودي ليست ما به شدت شلوغ شده…الان نميدونم اصلا چند تا زن دارم..🙂

  14. آويده said

    خوش تيپ و شيك
    مرسي

  15. مرجان said

    بسيار خوش تيپ و جذاب. به خصوص چشمهاي زيبا و نگاه گيراش…نقش آفريني در قوي سياه و در كنار ناتالي پورتمن از ياد نرفتنيه.

  16. جان وين said

    من كه با ميلاجون رفتم تعطيلات (هاوايي اومديم…)…!!!
    كسي سفارشي نداره ؟!!!
    باي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي …!!!

پاسخی بگذارید

 
