CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

سلنا گومز و دوستش در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در فوریه 8, 2011

سلنا گومز خواننده و بازیگر 18 ساله بهمراه دوستش برای خرید به لوس آنجلس رفته بودن

13 پاسخ to “سلنا گومز و دوستش در لوس آنجلس”

  1. reza said

    مرسي

  2. سلنا چهره خیلی معمولی ولی بامزه ای داره
    ولی هیچ وقت ازش خوشم نمیاد و نخواهد اومد
    مخصوصا از وقتی با این فنچه ( جاستین دوست شده)

  3. hamidz said

    عکسه اخر خیلی فانه ….

  4. hosna said

    asale maneeeeeeeeee

  5. سینا said

    چه دوست خوشگلی داره!
    دوستش را بیشتر از خودش دوس دارم!!!
    اون دوس پسر ضایعش کجاست!!

  6. دستان said

    من خيلي اين دخترو دوس دارم ولي از روزي با اون نكبت ( جاستين بيبر ) ديدمش يه جوري شدم

    خودمونيم دوستش چه تو پره اگه جاي سلنا بودم ميدونستم چيكارش كنم

  7. Farzaneh said

    سلنا تیپش خوبه … ولی چهرش یه جوریه … احساس میکنم زیادی فشرده اس !!!
    این نبستن بند کفشم فکر کنم از جاستین جونش یاد گرفته !!

  8. SaRa~ said

    آره من همه اش می گم این اصلا خوش قیافه نیس خیلی ریزه صورتش و تو هم رفته اس.. الان یکمی با مزه س چون بی بی فیسه بزرگ شه فک کنم زیادی بد شه😦

  9. Amir said

    اون دوستش چه الکی الکی معروف شد😀

  10. vahid said

    حالا بزرگ بشو بعدا شاید…..

  11. جان وين said

    دوستان …!!! يكي اگه آدرسي ، شماره اي ، بالاخره نشوني اي از دوست سلنا بده ، مژدگاني خوبي دريافت ميكنه …!!!
    هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستيم …!!!

  12. Mary fashion said

    ازش خوشم نمیاد اما امیدوارم موفق باشه!!!!

  13. niceeeeeeeeeeeeeeeee

پاسخی بگذارید

 
