CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و پسر کوچکش جیدن جیمز در کالیفرنیا

Posted by Ali Yazdanijoo در فوریه 11, 2011

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و پسر کوچکش جیدن جیمز در کالیفرنیا دیشب بریتنی اسپیرز به صورت زنده اومده بود توی تویترش و به سوالهای طرفداراش جواب میداد خوشبختانه این شانس نصیب من هم شد تا بتونم سوالمو از بریتنی بپرسم که آیا در آینده در تی وی برای مصاحبه و اجرای برنامه زیاد میره و بریتنی جواب داد بله برنامه های زیادی در آینده داره موزیک ویدئو جدید بریتنی Hold It Against Me از آلبوم جدیدش 17 فوریه پخش میشه آلبومشم در 29 مارس 2011 به تمام دنیا عرضه میشه و همچنین با Will I Am خواننده  یک کار مشترک خواهد داشت

 

30 پاسخ to “جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و پسر کوچکش جیدن جیمز در کالیفرنیا”

  1. mjyf17 said

    بسی بسیار به میمون ماننده است

  2. نیروانا said

    پسرش نازه.. امیدوارم آلبومش موفق باشه

  3. نیلوفری said

    اینجا تپولی شده
    بوتهاش خیلی بانمکن
    علی جان تبریک چه شانسی!!!
    دیگه بهش چی گفتی؟
    حتما گفتی فنش هم هستی و راجبش مطلب زیاد مینویسی
    راستشو بخوای این روحیه تو رو خیلی تحسین میکنم که هیچ وقت از طرفداری از بریت دست نمیکشی
    شاید خیلی ها ازش به مرور زمان بدشون اومده باشه ولی شما واقعا خیلی خوب حق طرفداری رو ادا کردی
    من که عاشق بریتنی هستم
    این ریمیکس سینگل جدید بریتنی گوش دادی با جنیفر لوپز و ریانا خونده خیلی قشنگه! من همش توی گوشیم گوشش میدم
    اینم اسمش Jennifer Lopez Vs Britney Spears Vs Rihanna-Against The Floor
    اگه گوش ندادی حتما بگو تا لینکشو بهت بدم
    خیلی ممنون خسته هم نباشی

    • سلام نیلوفری جان
      مرسی از محبتت من بریتنی رو دوست دارم چون واقعا شخصیتشو میشناسم کاری به دوران افسردگیش ندارم بریتنی همون دختر پر انر
      ژی Baby One More Time هست کسی که وقتی میخنده واقعا بانمکه هیچکس رو دستش نمیاد و نخواهد اومد
      خب تو تویتر همه طرفداراش بودن البته یه 20 تا سوالی کردم ولی همینو جواب داد این شانسی چون 9 ملیون نفر بودن
      این آهنگ که میگی گوش کردم کلا the floor جنیفر قشنگه فیتبول کاراش همیشه عالی بوده هر خواننده ای باهاشون کار کنه موفق میشه
      خوشحالم که تو هم بریتنی رو دوست داریییی

      • آره علی جان من عاشق این سینگل جنیفر شدم
        راستشو بخوای آهنگش که اول میزنه منو یاد بچگی هام میندازه
        یادم میاد بابام قدیما خیلی با ویدئو از کانالهای عربی فیلم و موزیک ضبط میکرد
        اهنگی میذاشت با رقص های مختلف خوانندگان و تیکه های فیلم و ورزشی این آهنگ اول the floor جنیفر آهنگ اصلیش بود! خیلی باهاش خاطره دارم
        بریتنی هیچ وقت فراموش نمیشه و همیشه تکه ( من این جمله رو خیلی قبول دارم)

      • اتفاقا منم با این اهنگ جنیفر خاطره دارم درسته باز خونی شده هست ولی خب تو عروسیا زیاد میذاشتن وقتی بچه بودم یادمه تو تولد یک از فامیلا که ارکست بود با فارسی میخونید
        برف دونه دونه میریزه روی بام خونه
        برف و دوست دارم ازش نمیگذرم مال 13 سال پیش بود اون موقع 7 سالم بود یادش بخیر دوسال بعدشم که فن بریتنی شدم
        خیلی باحاله

  4. Amirhossein said

    علی جون خودت از بریتنی سوال کردی توی توییترش؟

    • سلام امیر جان آره
      کلا خیلی باحال بود چون همه طرغدارا با خودش بودیم و یه حس باحالی بود آره این سوالو پرسیدم
      حالا بازم میاد توی تویترش و این مکاتبه بازم تکرار میشه

  5. @REZ said

    سلام….اقا ما دوباره اومدیم!!!!!

  6. melika said

    اینجا خوب شده.خوب بود خوبتر شد.
    لباساشونو با هم ست کردن الهی.بوتاشو دوس دارم.
    ماریا کوشی؟؟؟؟
    بی صبرانه منتظر آلبومشم!
    خیلی گوگولی میخنده عزیزم!
    مرسی علی جان!

  7. melika said

    اینجا خوب شده.خوب بود خوبتر شد.
    لباساشونو با هم ست کردن الهی.بوتاشو دوس دارم.
    ماریا کوشی؟؟؟؟
    بی صبرانه منتظر آلبومشم!XOXO
    خیلی گوگولی میخنده عزیزم!
    مرسی علی جان!

  8. سینا said

    در حال حاضر شوهر بریتنی کیه؟

  9. arash said

    علي چقدر برات خوشحال شدم كه تونستي باكسي كه واقعا دوستش داري هم صحبت بشي…
    دعا كن ما هم يه روز بتونيم دوكلام با كيم درد و دل كنيم..😉 ..

  10. peGah said

    ahangesho dus nadaram mese ahangaye ghadimish be adam energy nemide khoda kone albumesh ahangaye ghashangtari dashte bashe
    yade albume baby1 more time bekheir cheghad be del mineshast

  11. ساسان said

    ایول علی خوشبحالت
    حسودیم شد بشدت

  12. پرنيان said

    WOOOOW چه بااحاال بودده ايوول علي…مباركت باشه…
    بريت چه كار قشنگي كرده…..
    خوشحال شدممم…..بقيه سلبا هم اين كارو مي كنن ؟؟!!
    سلام مارو هم مي رسوندي مي گفتي يك ذره اين تيپ لباساشو بهتر كنه دستش درد نكنه…:D سرخاب و سورمه اي چيزي هم بزنه بره بيرون بهتر ميشه
    بهش هم مي گفتي با Will I Am هم نخونه ! آخه خواننده قحطيه

    منم فقط يك بار اشتون كچر رو ديدم تو فيس بوك زنده اومده بود از پشت دوربين

  13. آزیتا said

    دیروز داشتم ویدئویی از MTV که برتنی با لباس سفید عروس از پست دکور بیرون می یاد و بعد کریستیا هم با لباس عروس همشکل بعد از برتنی از سن پایین اومد و بعد مدونا با افتخار با لباس مشکی بعد از اون دو تا اومد و کل جمعیت براش بلند شدند، گای ریچی کارگردان مطرح و همسر سابق مدونا- امنینم- فیفتی سنت- اسنوپ داگ- آشر و… هم جمع بودند و جاستین تمبرلیک با چه حسرتی به بریتنی نگاه می کرد. عجب دورانی بود.
    این کنسرت کلی حال داد.
    بریتنی همون دختر کوچولوی شاد و شیرین با ردیف دندونهایِ سفید، و خنده های پرانرژی برام خواهد ماند.

    بسیار ممنون

    • باشه پرنیان حالا بذار ویدئوش بیاد میبیندی چه جذابیتی داره براتون و همتون شوکه و شخوحال میشین ایول کار اشتون هم باحال بوده
      آزیتا جان ویدئویی که میگی مال VMA 2003 واقعا دیگه یه همچین اجرایی از ام تی وی نیدیدم تو مراسما بعدش میسی الیوت میاد رو سن و با بریت کریستینا و مدونا میخوهنه آوریل لاوین پاریس هیلتون و لیندسی لوهان هم بودن دقت کنی میبینیشون مرسی از نظرای قشنگت بریتنی نوزم همون بریتنی هست فقط باید اون روزای بد زندگیشو همه فراموش کنن چون خودش 3 ساله که فراموش کرده

  14. vahid said

    علی عمرا دیشب از خوشحالی خوابت نبرده

  15. sal3a said

    :(( MANAM SOAL PORSIDAM HEIFFFFF KE JAVAB NADAD

  16. pm said

    واییییییییییییییی چه خوب!!!خوش به حالتون!باور نکردنیه!!واقعا شانس باهاتو یار بوده که به قول خودتون بین اون همه نفر و اون همه سوالی که کردین به این سوالتون جواب داد!!!تبریک
    من خیلی از پسراش خوشم می آد خیییلی بانمکن!

پاسخی بگذارید

 
