CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

آدام لمبرت در مهمانی Pre-GRAMMY Gala and Salute To Industry Icons Honoring David Geffen در بورلی هیلز

Posted by Ali Yazdanijoo در فوریه 13, 2011

آدام لمبرت در مهمانی Pre-GRAMMY Gala and Salute To Industry Icons Honoring David Geffen در بورلی هیلز

9 پاسخ to “آدام لمبرت در مهمانی Pre-GRAMMY Gala and Salute To Industry Icons Honoring David Geffen در بورلی هیلز”

  1. marjan said

    هوووووووووووووورا اول شدم! آداااام عااااااااشقتم

  2. sAnAz said

    انگشتراتو موش بخوره!!!

  3. آزیتا said

    صداش خوبه. تو بعضی از آهنگها واقعا به دل می شینه.
    من با دوران خوانندگی ریکی مارتین بزرگ شدم و همیشه صداش رو تحسین کردم و مسائل خصوصیش هیچ اثری روی علاقه ام نداشته، نسل جدید هم حق دارند کسی رو دوست داشته باشند و حتی اگر اون از نظر جنسی خاص باشه، پس من هم درک می کنم و هیچ کسی رو به خاطر علاقه داشتن به شخصی سرزنش نمی کنم.
    بیایید همدیگر رو درک کنیم..

    ممنون

  4. Soulan said

    واي خدا موهاشو هاي لايت کرده چه خوشرنگم هست
    پسر کولاک کردي چه ناخن هاي خوش فرمي

  5. vahid said

    باز این مرد…. سر و کلش پیدا شد چندش

  6. sogandd said

    چقدر جذاب میشدی اگر مثل یه آقا تیپ میزدی

  7. مهتا said

    تور زیر کتشو

  8. aida.a said

    تور پایین کتش رو دارین؟

  9. جان وين said

    سگ اصحاب كهف آدم شد …! اما فكر نكنم …! نه …! عمراً …نميشه …!!!

پاسخی بگذارید

 
