CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

دانلود موزیک ویدئو جدید کشا Blow با دو حجم متفاوت در سلب فا

Posted by Ali Yazdanijoo در فوریه 26, 2011

دانلود موزیک ویدئو جدید کشا Blow با دو حجم متفاوت در سلب فا

حجم 79 مگابایت خیلی خوب – عالی

http://www.mediafire.com/?9zifrhnu5n6q5ll

حجم 26 مگابایت – خوب

http://www.mediafire.com/?az8fbb4i5f7l5at

 

11 پاسخ to “دانلود موزیک ویدئو جدید کشا Blow با دو حجم متفاوت در سلب فا”

  1. vahid said

    علی جان خواندن نماز وحشت هم واجبه؟

  2. شاهین said

    شبیه دختر ترشیده ها یه محله هایه پایین میمونه…

  3. آزیتا said

    حجم بالاتر رو دانلود کردم.
    نسبت به بقیه کاراش ریتم کندتری داشت.
    موزیک ویدئوش زیاد خوب نبود.
    یکم اکشن ساخته شده بود.
    آخرش منو یاد بازی کامپیوتر مکس پین انداخت که با دو اسلحه اش به صورت تدافعی طرف مقابل رو نابود می کرد.
    و بیچاره اسبهای شاخداری که مجبور بودن گیلاس شامپاین رو سر بکشن. و طفلی چه اسبهای زشتی..

    در کل ممنون علی جان به خاطر همه زحمات شما.

  4. آزیتا said

    علی جان من یه سوال داشتم. می شه لطفا اسم آهنگ کشا رو به من بگی که توی موزیک ویدئوش خودش و یه مرد جوان که مثل انسانهای اولیه است با موهای ژولیده و پارچه که به دور خودش بسته مثل انسانهای نخستین و سوار قایق هست و یه سری اشکال انیمیشی به صورت ماهی و پری دریایی داخل کلیپش هست. لطفا اگر می شه اسم آهنگ رو می خواستم بدونم.

    بسیار ممنون

    • سلام آزیتا جان
      مرسی از نظرای زیبات من که همیشه نظراتتو میخونم لذت میبرم
      اگر اشتباه نکنم اسم ویدئوش هست Your Love Is My Drug
      ولی همینه از کشا که شما میخوای
      با تشکر از شما

      • آزیتا said

        سلام علی جان
        ممنون از همه الطافت.
        به خاطر اسم آهنگ هم متشکرم.
        امشب دانلود می کنم.
        برات آروزی روزهای شاد همراه با سلامتی دارم.

  5. فلر said

    به هیچ عنوان نمیتونم این جور موسیقی هارو تحمل کنم حتی واسه مسخره بازی!!سکوت بهتره

  6. ثمینه said

    چقدر زشته این دختر

    مرسی

  7. سارا_دارا said

    نسبت به كليپاي قبليش خوب نبود

    ولي با اين حال من دوسش دارم،‌با حاله

پاسخی بگذارید

 
