CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

خبر فورری؟

Posted by Ali Yazdanijoo در مارس 3, 2011

سلام دوستان عزیز و خوب سلبفا متاسفانه یه سری افراد بی کار و مریض با اسم مدیر سایت مجید و اسم من کانت های نامربوط و الفاظ رکیک گذاشتن بزودی پیگیری خواهد شد

با تشکر از همه ی دوستان خوب سلبفا

10 پاسخ to “خبر فورری؟”

  1. جان وين said

    سلام علي آقاي گلِ بابا …!
    اولا از اينكه اينقدر دقت و درايت دارين از همه شما ممنونم .
    دوما خواهشي دارم : من گمان نمي كنم دوستان دائمي كه تو اين سايت هستن چنين گستاخي بكنن .
    چون من خودم سالهاست كه سايت دارم فقط صرفا تجربه خودمو عرض مي كنم ، اميدوارم به رفع اين مشكل كمك كنه .
    عزيزان ادمين سايت ، مدتيست عده اي افراد خاص از جاهاي خاص ! كه خودتون ميدونين منظورم كيا هستن و خودشونم ميدونن و تمام اين مطالبو ميخونن ! با كمال بي ادبي و فرهنگي ، تو سايت هاي پرطرفدار و بدون هياهو و جاروجنجالهاي سياسي ميچرخن و چون در قطع ارتباط اين سايت ها با مخاطبينشون موفق نمي شن ، متأسفانه ميخوان با اينجور كارها اصالت سايت و يا مديران اونو زير سؤال ببرن تا خود كاربران و طرفداران سايت كنار بكشن …!
    من پيشنهاد مي كنم هر كس ميخواد از اين مجموعه استفاده كنه بدون عضويت و تأييد وضعيت اخلاقي شخص به هيچ عنوان اجازه ورود ندين ، من به نوبه خودم اين آمادگي رو دارم تا از خود من شروع كنين و مطمئنم بقيه دوستان هم اين نظر رو تأييد ميكنن تا مجددا با بررسي بيشتر ، كاربران رو انتخاب كنين تا خداي ناكرده اين شرايط صميمي را كه در مدتي طولاني براي همه فراهم كردين ، بهم نخوره و براي شما و كاربران صميمي و دائمي ، باعث پريشاني افكار و بدتر از اون دردسر نشه…!
    در هر صورت موفق باشين و اگر كاري از ما هم بر مياد ، دستور بدين تا با جون و دل انجام بديم كه ديگه مشكلاتي اينچنيني پيش نياد …!!!
    مخلص همه _ جان وين

  2. فرزانه said

    منم موافقم. در ضمن همه ما شمادوتارو خوب می شناسیم

    • مرسی از همه ی شما خب همینطور که میدونین از زمانی که سایت فیلتر شده یعنی کلا سیستم وردپرس خیلی از بچهای قدیم نمیتونن بیان و نظر بذارن ولی یه خبر خوب اینه که بزودی یعنی تا 8 یا 9 روز دیگه کلا ما از وردپرس میریم و مثل فبل که سایت داشتیم دوباره مثل سابق برنامه های جدید رو اجرا میکنیم و با برنامه های مختلف و خبرهای خوب البته با کمک شما دوستان امروز خود مدیر سایت مجید یه پست میذاره و همه شمارو در جریان میذاره

      • جان وين said

        مرسي علي جان …!
        ما هم تجاربي داريم كه اگه صلاح دونستين امر كنين تا كمكتون كنيم …!
        چه در زمينه تخصصي نرم افزاري يا شبكه و يا مباحث داخلي سايت …!
        رو من يكي كه 100% حساب كنين ، اگه لازم شد با ايميل من تماس بگيرين ، در خدمتم …!
        چاكر همه _ جان وين

      • مرسی آرش و جاونی عزیز

  3. arash said

    سلام..
    اصلا احتياجي به گفتن نبود….
    بچه هاي اينجا كاملا به سلامت اخلاق شما ايمان دارن….
    اين كار هم كار يه آدم مريض بي پدر و مادر بود….اين حرفاشم لايق خانواده خودش بود……
    از اين آدماي مريض همه جا پيدا ميشن…چيزي كه مهمه اعتقاديه كه بچه ها به شما و آقا مجيد دارن….
    پس بيخياال…

    بابت همه چيز هم ممنون وخسته نباشيد..

  4. دل کوک said

    مطمئن باشید که ما به شما اطمینان داریم حتی نیاز به گفتن نبود مثل همیشه موفق باشید

  5. Nima said

    منم با بچه ها موافقم. هر کی بوده هر چی لایقه خودشه گفته…

    شما کارتون درست تر از این حرفاست…از روزم روشنتره…

    مرسی.

  6. vahid said

    عجبا …….

  7. aida.a said

    دیوانه و مریض مال یک دقیقه شونه

پاسخی بگذارید

 
