CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای لیدی گاگا در حال ترک هتل محل اقامتش در تورنتو کانادا

Posted by Ali Yazdanijoo در مارس 5, 2011

جدیدترین عکسهای لیدی گاگا در حال ترک هتل محل اقامتش در تورنتو کانادا

41 پاسخ to “جدیدترین عکسهای لیدی گاگا در حال ترک هتل محل اقامتش در تورنتو کانادا”

  1. آزیتا said

    بعد از ویدئوی جدیدش به خاطر ورزشهای خاصش و رقصهای حرفه ای که داشت، بدنش و اندامش حسابی ورزیده و خوش فرم شده، اینو به خوبی می شه نسبت به چند ماه پیش دید..
    گرچه این موهای خودش نیست ولی بسیار زیباست و بر قشنگی لیدی افزوده..
    رژ براق بنفش هم خیلی بهش می یاد..
    خلاصه اینکه توی نسل جدید به غیر از لیدی و ریانا درجه یکی وجود نداره(البته این نظر منه) …
    ممنون

    • Ary said

      به نظر من که توی نسل جدید اصلا درجه یکی وجود نداره!!

    • فلر said

      من فکر می کنم حتی درجه 2 هم وجود نداره چه برسه به درجه 1!!!

      • نیروانا said

        موافقم وحشتناک.. برای منی که با پینک فلوید بزرگ شدم این نسل از نظر موسیقی هیچ جذابیتی نداره.. شاید رادیو هد، یا آناتما، انیگما و چند تا دیگه

      • sogandd said

        دقیقا، این جوجه ها در برابر اسطوره های موسیقی هیچی نیستن

    • آزیتا said

      دنیای عجیبی شده، آدم نمی تونه نظر شخصی خودش رو توی کامنتی که مال خودشه بگه. و چقدر هم جالب که از قضا به خاطر اظهار نظرهای بیهوده باز مجبور بشی بگی که: (این نظر منه)!!

      هنوز هم عشق اول و آخر من سلطان پاپه.
      صدای این عزیزان همیشه با من هستند:
      فرانک سیناترا- دین مارتین- اولیس پریسلی- جانی کش- کریس ریا- ری چارلز- آرتا فرانکلین- دمیس روسس- مارک ناپلر- باب مارلی- برایان آدامز- نورا جونز- دودلی پاردون- گروه موفق بیتل ها و اسکورپین و پینگ فلوید و خیلی های دیگر…
      هنوز هم می گم که بین نسل جدیدی که بین 20 تا 25 سال هستند، ریانا و لیدی برای (((((من)))))) بهترین هستند..

      • arash said

        (((((😀😀😀 ))))

      • Ary said

        کسی توی کامنت شما نظر نداد!!!ما نظرمون رو کاملا محترمانه «کنار» نظر شما گفتیم, نه مثل خودت که نظر ما رو بیهوده خوندی…مگر اینکه بگی وقتی شما نظر می دی بقیه نظر ندن!!!؟؟؟؟
        این خیلی بده که خیلیها اینجا طاقت ندارند نظرات مخالف رو کنار نظر خودشون بشنوند!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • 3ta said

        من یه چیزی بگم امیدوارم ناراحت نشین ازیتا خانم اما شما انگار 10 20 سالی خارج از کشور بودین!!
        من تا حالا ندیدم شما یه مسئله ای رو سرزنش کنید اونقدر با هر کدوم از این بازیگرا همزاد پنداری می کنید انگار چند سال با هر کدوم اینها زندگی کردین.انگار هیچ تفاوت فرهنگی بین شما و اینا نیست.ببخشید من حس می کنم شما خیلی غرب زده هستین.شایدم به فرهنگ اونها توجهی نمی کنید و فقط هنرشون در نظر میگیرین اما من خیلی جاها دیدم شما از کساییکه هیچ هنری ندارن هم خیلی تعریف و تمجید می کنید.شایدم دارم اشتباه می کنم یا دخالت بیجا.

      • نیروانا said

        خانم آزیتا خدای نکرده قصد ما بی ادبی نبود.. درست مثل شما هر کدوم از ما هم نظر مون رو گفتیم و صد البته که نظر همه محترمه

      • آزیتا said

        با تشکر از لطف شما (3ta)!!!
        من همیشه گفته ام و باز هم می گم ، کامنتهایی که می زارم نظر شخصی من هست. و هر کسی هم نظر شخصی خودش رو داره.
        نمی خواستم بگم ولی شما منو مجبور می کنی که بگم با وجودی که دوست نداشتم گفته بشه. من یکی از نویسنده های چندتا از مجله های سینمایی هستم و به طبع سفرهای خارج از کشور هم دارم. ما منتقدها همیشه نیمه پر لیوان رو می بینم. از هر کسی هنرش رو قبول می کنیم. و به همه بها می دهیم حتی اگر بعضی ها خوششون نیاد.
        من تنها دلیلی که وقتم رو اینجا و جای دیگه می زارم به خاطر دوستانی عزیزم علی، مجید و آرش و … هست.
        از هنر همیشه باید ستایش کرد. و مدح و ثنا گفت حتی در بلاد کفر…
        برای مثال:
        من کلاسیکهای فرانک سیناترا را گوش می کنم. بعضی وقتها شاید گوش کردن به امینم و یا فیفی سنت مرا به وجد بیاورد.
        آرتا فرانکلین عشق منه ولی به شنیدن لیدی گاگا و ریانا به من آرامش می ده.
        فیلم کلاسیک پدرخوانده همه زندگی من است ولی شاید با دیدن جنگ ستارگان اسیپلبرگ هم مرا خرسند کند.
        در کل سعی کرده ام همیشه نکته های مثبت همه رو ببینم من آدم منفی گرایی نیستم!!
        در ضمن دوست عزیز اینجا: سلبفاست. یعنی سلبریتی و اخبارشان. یعنی نظر دادن در مورد آنها.
        پس یعنی این جور که شما می فرمایید هر کسی که اینجا می آید غرب زده است.
        چون بازیگران و هنرپیشگان غربی رو می ببینه و در موردشون قرار صحبت بکنه..

        متاسفم بسیار متاسفم…

      • arash said

        رفيقاي گلم يه چيزي بگم خدايي نزاريد به حساب طرفداري و رفيق بازي …..

        تو اين سايت خيليا نظر ميدادن و ميدن…هر كدوم هم به اندازه خودش از اين وادي هنر و سلب و بازيگر اطلاعات و شناخت داره…حالا هر كي يه مدل….

        معدود اندكي مثل من هستن كه فرق سيب زميني و توپ تنيس و نميدونن ولي هستن اينجا و دور همي خوش ميگذره….

        ولي خدايي كسائي مثل آزيتا (جدا از دوستي و احترامي كه براش قائلم)انگشت شمار و كم هستن كه تو هر زمينه اي…چه سينما و شاخه هاي مختلفش به طور كامل و چه خوانندگي و سبك ها و شاخه هاي مختلفش اطلاعات كافي و تسلط داشته باشه…
        يه جورايي مثل عادل فردوسي پور تو فوتبال…
        الان به خاطر فيلترينگ و اين داستانا كمتر ولي قبلاكه پستا زيادتر بود تو اكثر پستاي تخصصي ((نه پستايي مثل كيم در حمام و جسي در خيابان )همه منتظر بودن كه آزيتا بياد و اطلاعات كاملتر و جامعتري راجع به اون شخصيت يا فيلم يا اون كار هنري بده و به اصطلاح شجره نامه شو بريزه وسط….
        يه جورايي درك هم ميكردم كه اين آدم برا اون كامنتاي طولاني و پر از اطلاعات مفيد وقت زيادي رو ميزاره…
        اينم ميدونم كه ايشون مشغله زيادي داره…
        پس بچه هاي گل ….
        وقتي اشخاصي مثل آزيتا هستن كه ما ميتونيم در كنارشون معلوماتمون رو تو زمينه اي كه بهش علاقه داريم بالا ببريم و چهار تا چيز ياد بگيريم((به جاي اينكه بياييم و اراجيف امثال آرش با حرفاي صد من يه غازشو بخونيم)
        چرا كاري كنيم كه اين معدود آدماي متخصص هم رنجيده بشن و حضورشون كم رنگتر بشه….
        خداوكيلي تو يه پستايي وقتي ميديدم آزيتا و بچه هاي ديگه
        نظراي قشنگ و مفيد ميزارن خجالت ميكشم بيام قز قز كنم…
        به جاش اونا رو ميخونم و لذت ميبرم….
        پس يكم عميقتر و منطقي تر برخورد كنيم…اگه خواستيم باهاشون مخالفت كنيم اول اينو در نظر بگيريم كه اين آدم زندگيش و تو اين حرفه و زمينه گذاشته و حرفي رو بدون دليل و آگاهي نميزنه…نه مثل اكثر ما كه بيشتر واسه سرگرمي و وقت گذروني دنبال ميكنيم اين معقوله رو….

        ((به جان خودم😀 اين حرفا به خاطر ارادتي كه به آزيتا دارم نبود….فقط برداشت و نظر من از اين بحثها بود.. ))

      • ثمینه said

        وایییییییییییی بالاخره بعد از سالها ناراحتی آزیتای عزیزمونم دیدیم.
        منکه همیشه آرزو دارم یه جوری مجموعه کامل آزیتا را بگیرم ازش بگیرم نگاه کنم. البته اوناییو که خودش توصیه میکنه. من همیشه از نمی دونم چندسال پیش تا حالا شخصیت این دختر را می ستایم و همیشه بعد از خوندن کامنتاش فکر می کنم کاش مثل اون اینقدر خوشبین بودم و می تونستم از هرکسی چیزی را برای خوش آمدن پیدا کنم. جدا گاهی دلم می خواد آزیتا خانوم یه کم به من یاد بده چطوری یه همچین روحیه ای داره چون من از بیشتر آدما یا خوشم نمیاد یا حسی بهشون ندارم یا بهشون حسادت می کنم!!!! خدایی یه جورایی این محبت و خوش بینی و همنوع دوستیش برام الگوئه….در مورد اطلاعاتش هم همون چیزایی که آقای آرش گفت با تاکید!

      • Ela said

        من از این که آزیتا خانوم واقعا کامنت هایی که میزارن پر از محتوا و اطلاعات کامل جامع و زیبا و…
        هستش هیچ حرفی ندارم

        ولی از طرفی هم به Ary حق میدم (با وجود اینکه آزیتا خانوم خیلی وقت میشناسم و کامنت هاشونو همیشه دنبال می کنم فکر نمی کنم که آدم وقتی نظر مخالف خودشو بیان میکنه دلیل بر زیر سوال بردن کامنت طرف مقابل باشه بر عکس به نظر من یه جور تبادل فکری هست)

        لازم نیست اینجا الکی از هم چون دوستم هست .. چون هر دفعه پشتم بوده…چون هر دفعه از من طرف داری کرده…چون…. ناحقی کنیم به بقیه دوستانی که تو جمع سلب فا هستن

        هر کسی کامنت گذاشتنش با بقیه فرق داره چه اطلاعات جامع داشته باشه چه ناقص
        مال هر کدوم از دوستان عزیز این جمع به نظرم یه شیرینی داره ولی با نگارش های متفاوت و نظرات متنوع

      • arash said

        حالا خوبه ما اول و آخر كامنتمون گفتيم اين حرفامون ربطي به دوستي و اينا نداره…به كسي هم ناحقي نكرديم ….
        اينم كه يه نفر پيدا بشه اطلاعاتش از ما بيشتر باشه و ما سعي كنيم ازش ياد بگيريم چيز بدي نيست كه….
        شيرين حرفات بيشتر بوي حسادت ميداد تا نظر سالم…..😀

      • Ela said

        arash cm man0 lotfan ba deghat bekhoon man ham nagoftam ke azita etelatesh bade
        avalesh hame chi0 dar morede azita khanoom goftam
        niyazi ham be hesadat nist yani chizi nist ke adam bekhad hesaadat kone khodar0 shokr hame va man to ye zaminei khas estedad ya har chi dge darim

        ham to doostami ham azita ya hadeaghalesh man in bachehaye balar0 nemishnasam ounghade ke shomar0 mishnasam

        vali ehsasati ham be cm nemizaram
        harfaye shoma ham booye tarfdari midad har che ghadr ham begi na
        😀

      • vahid said

        تک تک کلمات ارش رو تایید میکنم

      • 3ta said

        ببخشید من حرفای شما رو قبول دارم.
        یه چیزی رو بگم یک منتقد همیشه تعریف و تمجید میکنه؟؟ ایا توی هالیوود هیچ فیلمی ساخته نشده که بشه ازش ایراد گرفت؟؟ ایا هیچ بازیگر سرشناسی توی هالیوود نیست که یک کار ضعیف داشته باشه؟؟

        من از اینکه شما واسه ی من متاسف هستین اصلا ناراحت نیستم چون طبیعیه. دید من با شما یا خیلیهای دیگه متفاوته .

      • Ela said

        arash man alan ke ba deghat tar khoondam fahmidam ke harfat bi tarafane bood
        bebakhshid😉

      • arash said

        شيرين ….شيرين…شيرين..😀

    • شاهین said

      ازیتا جان با همه ی حرفات موافقم.راستی فک کنم جلویه موهاش که مشکیه ماله خودشه…

      • parisa said

        سلام دوستان
        من سالهاست این صفحه وب رو دنبال میکنم برام بسیار جالبه و همیشه لذت میبرم از خوندن و دیدنش
        من مدت هاست که دلم میخواست بنویسم ولی احساس میکردم دلیلی نداره که به نظر کسی اهانت کنم
        ولی دقت کنید نصفه کامنت هائی که افراد مینویسند دارن از بدی ها و زشتیهاش میگن
        من با آزیتا موافقم
        ما بلد نیستیم نیمه پر لیوان رو ببینیم و با هر کسی که این کارو میکنه مشکل داریم
        فک کنم اگه جور دیگه ببینیم هم بدک نباشه
        شاد باشید

      • منم با آزیتای عزیز موافقم و واقعا به همچین خانومی احترام میذارم
        چون نظراشو دوست دارم و همیشه با حوصله کامنت میذاره و این کامنتا خستگیو ا تن یه نویسنده در میاره
        البته بگم من همه ی بچهای اینجارو دوست دارم خیلی زیاد و بخاطر شما هست که با وجود فیلتر بازم آپ میکنم با اینکه این چند وقته سرم عجیب شلوغه
        بحث جالبی بود خیلی دلم میخواد با مجید صحبت کنم و هر کسی نظرشو بده و مثل یه کنفرانس تو اون پست همه با هم بحث کنیم و نظرامونو با در نظر گرفتن ادب و بدون دعوا بیان کنیم
        مرسی از همه

      • شاهین said

        بازم خیلی ممنون که با این همه مشغله سایتو باز اپ میکنی…
        ممنون…

    • aida.nyk said

      عاشقققققققققققققتم(به توان n) آزیتا که همیشه خوش فکر و خوش سلیقه هستی

  2. سینا said

    یکدفعه ای لخت شو خیال ما را راحت کن!😀

  3. nice_evil said

    به جان خودم 2-3 سال بعد دیگه لخت راه میره!!!!!

  4. fariba said

    chendesh

  5. 100AF said

    dg tipash az un halate ajib dar umade

    faghat lebas zir mipooshe

    lebasaye ghablish bahal tar bud sareshun vaghto fekr mizasht

  6. پریا said

    نمردیم رو اومدن هیکل لیدی گاگا رو هم دیدم
    مامان بزرگ من اگه زنده بود بدنش به این افتاده ای نبود:):):)

  7. hamidz said

    همه که خودی ان خوب در بیار این لباسایه سنگینو رسمی و

  8. شاهین said

    یکی از ثکثی ترین تیپایی که از گاگا دیدم.با ازیتا جان کاملا موافقم که هیکلش خیلی رو فرم اوده مخصوصا بعده ویدیو الهاندرو خیلی رو اندامش کار شده.واسه اونایی که نمیدونن بگم لیدی از اولم این طوری بیرون میرفت با لباس زیر.شما ندیده بودین.ارایششم که خیلی باحاله…

  9. arash said

    زنده باد گاگا…..زنده باد هرچي خل و چله…زنده باد…

  10. ثمینه said

    کاش اینام گشت ارشاد داشتن
    خله رسما دختره

    مرسی

  11. پرنيان said

    اگه از نزديگ ليدي گاگا رو مي ديدم از ترس شبا خوابم نمي برد….
    اصلا از اين مدل لباس پوشيدنش خوشم نمياد… مي تونه متفاوت باشه ولي يكم خوشگل تر !
    چند روز پيش خبر اينكه يك دختر 10 ساله رو به كنسرتش دعوت كرد و تشويقش كرده كه ادامه راه ليدي گاگا و آينده اون مي شن….
    فكر كن همه جا ليدي گاگا وجود داشته باشن !!!
    حالا خوبه با حمايت خواننده ي مورد علاقه من akon عزيزم وارد عرصه شد

  12. Vampire Girl(طلا) said

    ناخوناش عین ناخونای شیطانه!
    اَه اَه….
    چا این ریختی میکنه خودشو؟
    وای خدا!
    آهنگاشم دیگه خز شده!
    چه آدم بیخودی شده این!
    یه زمانی دوستش داشتم ولی الان دیگه شوروش در آورده!
    مرسی از عکسا!

  13. aida.a said

    آخه این دیگه تیپ نیست نوآوری هم نیست یه چیزیه واسه خودش به نظر من

  14. NINI said

    یه کثافت به تمام معننا چون موسیقی خوب داره اصلن دلیل نمی شه خودش جزو سلبریتیها محسوب شه واقعا یه حیوون رفتار مناسبتری داره تا این آشغال

پاسخی بگذارید

 
