CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای کریس بروان در حال بازی بسکتبال برای Charity event

Posted by Ali Yazdanijoo در مارس 7, 2011

جدیدترین عکسهای کریس بروان در حال بازی بسکتبال برای Charity event

8 پاسخ to “جدیدترین عکسهای کریس بروان در حال بازی بسکتبال برای Charity event”

  1. Paria5 said

    اااااااااااوووووووووووووووووووووولللللللللللللللللللللللل
    هیکلش توپ

  2. آزیتا said

    اینجا چقدر عوض شده موهاش رو هم که رنگ کرده..
    کریس براون گفته بود که اگر خواننده نمی شود حتما بسکتبالیست می شد، البته هر دو رو به خوبی انجام می ده ، صداش نسبتا ظریفه و خیلی دلنشین.
    البته باید از تینا دیویس ممنون باشه که اونو کشف کرد؛ و از اینکه همیشه سلطان پاپ رو الگو قرار می ده برای من یه دنیا ارزش داره.
    فقط می مونه اون قضیه درگیری که با ماهی قرمز من داشت که سعی کردم نادیده بگیرم..
    من آهنگ kiss kiss کریس رو خیلی دوست دارم مخصوصا کلیپ بامزه و شادش و دست و پاچه گیهاش که خیلی بانمکه.

    ممنون…

  3. azadeh said

    آزیتا خیلی باحالی، عاشقتم

  4. صداشو خیلی دوست دارم
    ولی از وقتی ریانا رو زد از شخصیتش بدم اومد

  5. Vampire Girl(طلا) said

    یه ریزه دیگه خاکوبی میکردی مادر!!!
    وای!:-s
    ممنون از عکسا!

  6. Vampire Girl(طلا) said

    *خالکوبی

  7. vahid said

    ممنون

پاسخی بگذارید

 
