CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکسهای مایلی سایرس 18 ساله در حال رفتن به پارتی در لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در مارس 14, 2011

جدیدترین عکسهای مایلی سایرس 18 ساله در حال رفتن به پارتی در لوس آنجلس

10 پاسخ to “جدیدترین عکسهای مایلی سایرس 18 ساله در حال رفتن به پارتی در لوس آنجلس”

  1. آزیتا said

    رنگ موهاش محشره…
    ست گردنبد و انگشتر و دستنبدش خیلی قشنگه…
    دوستش دارم..
    ممنون…

  2. @REZ said

    خیلی ازش خوشم میاد صداشم خیلی خوبه
    اندامش که توپپه
    مرسی

  3. Vampire Girl(طلا) said

    خیلی دوست داشتنیه.
    ممنون از عکسا.

  4. Unique Girl said

    من خیلی فیسشو دوست دارم با اینکه قبول دارم خیلی فیس شاخی نداره!

    مرسی علی.

  5. Paria5 said

    ووووای من که دیوونه ی اهنگ see you again, party in the usa مایلی هستم…. دوسش دارم

  6. *shirin* said

    این جا خیلی بانمک شده
    ممنون

    -زندگی شوق رسیدن به همان فردایست که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ظرف امروز پر از بودن توست زندگی را دریاب-

  7. سارا_دارا said

    كشتيد عشقمو
    چي كارش داريد؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. Nima said

    اصلا تو حال طبیعی نیست انگار…رو پا بند نیست

    مرسی.

  9. غزل said

    ایییی

پاسخی بگذارید

 
