CelebFa50 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

سال نو مبارک

Posted by Admin در مارس 20, 2011

سال نو مبارک

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید / وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید
مکن زغصه شکایت که در طریق طلب / به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید
ز روی ساقی مهوش گلی بچین امروز / که گرد عارض بستان بنفشه دمید
بهار می گذرد دادگسترا دریاب / که رفت موسم حافظ هنوز می نچشید

 

دوستان و همراهان عزیز سلب فا
سالی دیگر را در کنار هم و همراه هم به خوبی سپری کردیم با دوستان جدیدی آشنا شدیم و …روزای خاطره انگیز رو در کنار هم سپری کردیم
هرچند اتفاقات روزای آخر سال باعث شد دسترسی به سلب فا برای بخشی از همراهان ما سخت تر و مشکل تر باشد
طبق قولی که داده بودم سلب فا به زودی از این وضعیت خارج خواهد شد همه تلاش من این بود که امشب سایت جدید سلب فا را معرفی کنم اما سایت کامل نشد و برخی مشکلات فنی وجود دارد
اما سلب فا در سال 90 بر روی سرورهای اختصاصی خواهد بود مشکل فیلتر شدن دیگه وجود نخواهد شد بعد از پایان تعطیلات نوروزی سلب فا جدید در فضای جدید در خدمت شما عزیزان خواهد بود

از علی عزیز تشکر ویژه می کنم و خسته نباشید بهش میگم بابت همه روزای خوبی که برای سلب فا ایجاد کرد بخصوص در این یک ماه آخر با همه مشکلات همراه همیشگی سلب فا بود
از همه همراهان عزیزی که در طول یکسال گذشته با ما بودین تشکر و قدردانی می کنم بخصوص از دوستانی عزیزی که در این روزای آخر ما را تنها نذاشتن به ما و مجموعه سلب فا وفا دار بودن تشکر ویژه می کنم عشق سلب فایی شما در حافظه سلب فا باقی خواهد ماند !

 

همه دوستان عزیزم
امیدوارم سال خوب و خوش و پربرکتی رو داشته باشید
و پر از اتفاق های خوب
سال نو
سال 1390
بر همه شما عزیزان مبارک


20 پاسخ to “سال نو مبارک”

  1. vahid said

    ایول مجید بالاخره اومدی چه عجب مگه سال نو بشه تا شما سری به سایت بزنی
    شوخی کردم میدونم خیلی درگیر بودی ممنون واسه زحمتای گذشته و اینده
    ایشالا سالی توپ به همراه سایتی توپ در پیش رو داشته باشی

  2. پونه said

    سال نو بر شما هم مبارک باشه مجید جان
    بهترین ها رو برای شما آرزومندم
    مرسی از این همه تلاش و پشتکار
    منتظر حضور پر رنگ تر شما هستیم و بی صبرانه مشتاق بازدید از سایت جدیدتون
    هیچوقت دوست قدیمی و صمیمی خودم سلبفا رو تنها نخواهم گذاشت

  3. Jupiter said

    sal no shoma ham mobarak

  4. سینا said

    تبریـــــــــــک
    سال نو مبارک

  5. fariba said

    مرسی برای همه زحماتتون آقا مجید و علی جان
    خسته نباشید
    سال خوبی داشته باشید

    عید همگی مبارک…

  6. kaldaniye said

    بهار نو مبارک

  7. آزیتا said

    سال نو بر شما هم مبارک مجید عزیز..
    امیدوارم سال 90 شاهد یک سلبفای عالی و در خور همه سلیقه ها باشیم.
    و شما رو بیشتر ببینیم.

    و سال نو بر همه دوستان خوب سلبفا چه یاران قدیم و چه خوبان جدید مبارک باشد.

  8. masoOd said

    ســـــال نـــــــو مبــــــــارک
    خیلی خیلی ممنون بابت زحماتتون!
    کاش میشد یه جوری جبران کنیم این همه زحمتو!
    باز هم مرسی و بازهم ممنون…

  9. @REZ said

    اسال دیگه گذشت همچنان سلبفا با قدرت و زحمت زیاد هنوز پا بر جاست !!!!!!

    تبریک تبریک تبریک به همه ی بچهای باحال سلب بخصوص علی مجید عسل (که جاش خالیه) ارش و بقیه ی بچهای گل دیگه…. امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده تون داشته باشین امیدوارم امسال دخترا و پسرای مجرد سایت متاهل بشن بخصوص این ارش که همه میوه های سایت را سوا کرده….
    خیلی خیلی ممممنون و خسته نباشید
    سال نو هم مبارک

  10. Nima said

    عید همگی مبارک…امیدوارم سال خوب و پربرکتی باشه…برای بچه های سایت و صدالبته برای سلبفا و آقامجید و علی جان…

    مرسی.

  11. Mahan said

    من هم به نوبه خودم تبریک میگم این عید بزرگ و تمام ایرانی‌ رو😀
    و واسه تمام ایرونیا و برو بچهای خوب و با سواد سلبفا آرزوهای خوب خوب می‌کنم
    تشکر می‌کنم از ادمین عزیز و همینطور از علی‌ یزدانیجوی دوس داشتنی به خاطره تلاشهای روزانتون و بر پا نگه داشتن این سایت با سابقه
    امیدوارم دههٔ خیلی‌ خوبی داشته باشین و سلبفا هم پیشرفتهای بیشتری کنه
    زنده باد ایرون و ایرونی
    دوستون دارم و بهترین آرزوها را براتون می‌کنم

  12. مرسی مجید جان
    و مرسی بچهای عزیز و دوستای خوبم
    ایشااله سال 90 برای همتون سال خوبی باشه و سلب فا هم دوباره در این سال با یه سبک جدیدتر تر در خدمت شما عزیزان باشه دوستون دارم

  13. aida.a said

    سال نو مبارک آقای ادمین
    مرسی از این همه زحمتی که می کشید
    پایدار باشید

  14. شاهین said

    ساله 90 به همه ی هموطنایه گلم مبارک باشه…ایشالا که سال خوبی واسه همه باشه…

  15. pargol said

    سال نو همگی مبارک باشه.
    امیدوارم که سال بسیار خوبی برای همگی باشه پر از سلامتی و شادی.
    از تمام عوامل دست اندر کاردر این سایت هم بسیار متشکرم که اینهمه وقت و انرژی میذارن امیدوارم که همیشه موفق باشن .

  16. Reza_R said

    سال نو رو به همه تبریک میگم
    امیدوارم سال خوبی داشته باشید

    خسته نباشید بابت همه زحماتتون

  17. دل کوک said

    سال نو شما هم مبارک باشه
    با آرزوی موفقیت در سال جدید

  18. پرنيان said

    اين سالي كه گذشت براي من واقعا سال خاطره انگيزي بود تو سلبفا ! آَشنا شدن با شخصيت هاي مختلف و نظر هاي مختلف ، طرز فكر ها و….. و واقعا خيلي سال خوبي بود و من خوشحالم كه با سايت شدم و اميدورارم كه در سال جديد سلبفا همچنان بهترين باشه و هميشه موفق باشه
    و همچنين تمام بچه ها در اين سال جديد بهترين ها رو داشته باشند
    اول سلامتي و تندرستي ، شادي و سرشار از موفقيت تو همه ي زمينه ها و رسيدن به آروزهاشوون
    موفق باشينن
    ممنون از همه چيز

  19. مهتا said

    خیلی ممنون از همه زحماتتون
    سال نو مبارک

  20. azadeh said

    آقا مجید سال نو شما هم مبارک
    امیدوارم امسال هم مثل سالهای قبل با پشتکاری که دارید همچنان سلبفا را سرزنده نگه دارید

پاسخی بگذارید

 
